Může být móda udržitelná? Greenwashing v módě: kdy dochází ke zneužívání environmentálních témat
Pořádá: Univerzita Karlova

Zdroj: Shutterstock
ONLINE
přednáška

pondělí 1. 11., 09:00 (premiéra)
úterý 2. 11., (záznam)
středa 3. 11., (záznam)
čtvrtek 4. 11., (záznam)
pátek 5. 11., (záznam)
sobota 6. 11., (záznam)
neděle 7. 11., (záznam)
Akce se koná ONLINE
Publikum: studenti SŠ, studenti VŠ, dospělá veřejnost
Téma: psychologie, sociologie
Přibližná délka trvání: 60 min
ONLINE PŘENOS
Udržitelná móda – častokrát skloňovaný pojem. Lidé chtějí módu, která je ekologická, šetrná k přírodě a vyrobená za etických podmínek. Není to ale nekonečný rozpor? Móda je založená na střídání trendů a stylů, tedy na proměně a obměně. Jak firmy využívají či spíše zneužívají toho, že spotřebitelé chtějí stále něco nového, ale přitom nechtějí ničit přírodu? Podíváme se na fenomén tzv. greenwashingu, tedy zneužívání ekologických témat v módním byznysu.
 
Další informace: https://iksz.fsv.cuni.cz/

Přednášející

doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Katedra marketingové komunikace a public relations FSV UK
Vedoucí katedry marketingové komunikace a PR a docentka na FSV UK. Vystudovala mediální studia na UK a Intercultural communication na Tokyo University of Foreign Studies. Věnuje zejména oblastem public relations a public affairs, strategické komunikaci, politickému PR a marketingu módních značek.